Regulamin

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem. Jego celem jest uporzadkowanie zasad korzystania z oferty noclegowej w Orzechówce oraz zadbanie o bezpieczeństwo nasze oraz Gości. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

I. Rezerwacja, anulowanie rezerwacji, zmiana terminu rezerwacji

 

  1. Rezerwacja odbywa się na podstawie uzgodnionego wcześniej zadatku

  2. Termin pobytu określa jednocześnie dzień zakwaterowania i wykwaterowania. Np pobyt 10-12.03 oznaczać będzie, że zakwaterowanie odbywa się 10.03 zaś wykwaterowanie 12.03.

  3. Wysokość zadatku zależy od długości pobytu. Za każdy rozpoczęty tydzień pobytu wynosi równowartość 2 noclegów, nie mniej niż równowartość jednego noclegu przy pobytach krótkich.

  4. Wpłata zadatku powinna odbyć się w ciągu tygodnia od wstępnej rezerwacji

  5. Zadatek zwracany jest w przypadku anulowania przyjazdu minimum na 4 tygodnie przed planowaną datą przybycia

  6. Anulowanie rezerwacji oraz zmiana terminu rezerwacji może odbyć się tylko poprzez e-mail.

  7. Nawet jeśli informacja o anulowaniu rezerwacji zostanie nam przekazana na mniej niż 4 tygodnie przed planowaną datą przybycia, nadal robimy wszystko, by możliwy był zwrot zadatku.

  8. Skrócenie rezerwacji bez obowiązku zapłaty za anulowaną część pobytu jest możliwe, gdy dyspozycja taka złożona jest na minimum 4 tygodnie przed planowaną datą przybycia. W pozostałych przypadkach za każdy tydzień pobytu przepada zadatek w wysokości 2 noclegów.

 

II. Rozliczenie za pobyt

 

  1. Rozliczenie za pobyt odbywa się pierwszego dnia przyjazdu

  2. Rezygnacja z części pobytu w trakcie jego trwania nie jest podstawą zwrotu  pieniędzy

 

III. Zakwaterowanie, wykwaterowanie i meldunek

 

  1. Zakwaterowanie w budynkach oferty STANDARD odbywa się o godzinie 14:00 zaś w budynku oferty PREMIUM o godzinie 16:00

  2. Wykwaterowanie w budynkach oferty STANDARD odbywa się o godzinie 10:00 zaś w budynku oferty PREMIUM o godzinie 12:00

  3. Goście zobowiązani są do zameldowania w dniu przyjazdu i do uiszczenia opłaty klimatycznej.

  4. Prosimy o przygotowanie dokumentów stwierdzających wiek dzieci, jeśli korzystają one z noclegów na określonych warunkach (dot. dzieci do lat 3, ofert specjalnych)

  5. Stan  wyposażenia będzie sprawdzany przy wykwaterowaniu. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych usterek przy zakwaterowaniu.

  6. Dostawki tylko za wcześniejszym uzgodnieniem.

 

 

IV. Korzystanie z urządzeń ,znajdujących się na terenie posesji, przez osoby niepełnoletnie

 

  1. Korzystanie z urządzeń na terenie naszej posesji przez osoby niepełnoletnie może odbywac się tylko pod nadzorem rodziców/ opiekunów i zgodnie z przeznaczeniem.

 

V. Warunki pobytu dzieci do lat 3

 

  1. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z łóżeczka turystycznego pod warunkiem, że spełniają łącznie 2 kryteria: wzrost do 90 cm, waga do 14 kg

  2. W przypadku jeśli dziecko nie spełnia ww. kryteriów, jego pobyt podlega opłacie wg cennika (Przy pobycie rodziców z jednym dzieckiem, które jest wyższe i cięższe niż w pkt V.1, nie ma możliwości rezerwacji pokoju 2-osobowego)

 

VI. Przyjazdy ze zwierzętami

 

  1. Przyjazdy ze zwierzętami możliwe są tylko za wcześniejszym uzgodnieniem i za opłatą zgodną z cennikiem

  2. Właściciele zobowiązani są do dbania o to, by zwierzęta nie zakłócały spokoju innych gości. W przypadku hałaśliwych (wyjących, szczekających) lub agresywnych zwierząt, które zakłócają spokój innych osób, konieczne będzie usunięcie zwierzęcia z terenu Orzechówki

  3. Za zwierzęta znajdujące się na terenie naszej posesji odpowiada właściciel

 

VII. Usługa prania

 

  1. Z usługi prania mogą korzystać goście, których długość pobytu to minimum 7 noclegów.

  2. Tygodniowa ilość wykonanego prania, przypadająca na jeden pokój to 5 kg

  3. Nie przyjmujemy do prania rzeczy osobistych (bielizna itp.)

  4. Rzeczy bardzo mocno zabrudzone (np błotem, krwią itp) prosimy przed oddaniem do prania, wstępnie wyczyścić

VIII. Ręczniki i pościel

 

  1. W ofercie PREMIUM i STANDARD na wyposażeniu pokoi jest pościel.

  2. W ofercie PREMIUM na wyposażeniu pokoi są ręczniki.

  3. Pościel i ręczniki wymieniane są raz w tygodniu.

 

IX. Przebywanie w Orzechówce osób nie będących naszymi Gośćmi

  1. Jest nam niezmiernie miło, że czują się Państwo dobrze w naszej przestrzeni i chcą Państwo, by miły nastrój udzielił się również Państwa znajomym i bliskim spoza Orzechówki. Ze względu jednak na dobro naszych Gości uprzejmie prosimy o zachowanie umiaru a w szczególności:

  • nie organizowanie spotkań wieczornych

  • zaniechanie codziennych oraz wielogodzinnych wizyt

  • nie zapraszanie dużej ilości osób

IX. RODO

  1. Administratorem Państwa danych osobowych są:

Pokoje Gościnne Katarzyna Głuszkiewicz

ul.Wodna 2a

82-120 Krynica Morska

NIP:957 099 38 47

REGON: 221846160

oraz

Henryka Sikora Wynajem Pokoi

ul.Wodna 2b

82-120 Krynica Morska

NIP:5781441278

REGON:170168621

 

   2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

  • zawarcia umów kupna-sprzedaży noclegów w Pokoje Gościnne Katarzyna Głuszkiewicz oraz Henryka Sikora Henryka Wynajem Pokoi

  • wykonania obowiązków prawnych administratora danych takich jak wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych oraz ich przechowywanie

  • rozpatrywania reklamacji,

  • ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,

  • marketingu bezpośredniego,

  • weryfikacji wiarygodności płatniczej,

  • tworzenia zestawień, analiz i statystyk,

  • wsparcia technicznego,

  • rozliczeń finansowych.

   3. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być firmy kurierskie oraz firmy 

        obsługujące płatności.

   4. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres adekwatny i nie dłuższy od        okresów zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w poszczególnych    obszarach przetwarzania danych osobowych.


   5. Posiadają Państwo prawo do: 

  •  

    dostępu do danych osobowych; 

  • edytowania danych osobowych,

  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie,

  • przenoszenia danych osobowych lub cofnięcia zgody.

 

   6.  Mogą Państwo skorzystać z przysługujących praw kontaktując się z administratorem  danych osobowych za pośrednictwem korespondencji papierowej lub elektronicznej: orzechowka.krynica@wp.pl

   7. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do wykonania umowy, sprzedaży. W przypadku niepodania danych osobowych wykonanie umowy, sprzedaży nie będzie realizowane.
Przetwarzanie danych osobowych opiera się na dobrowolnej zgodzie osoby udostępniającej swoje dane osobowe lub przepisach ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. – RODO. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego, poza Europejski Obszar Gospodarczy.

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Google Clean

796 07 00 33